Categories

A sample text widget

Etiam pulvinar consectetur dolor sed malesuada. Ut convallis euismod dolor nec pretium. Nunc ut tristique massa.

Nam sodales mi vitae dolor ullamcorper et vulputate enim accumsan. Morbi orci magna, tincidunt vitae molestie nec, molestie at mi. Nulla nulla lorem, suscipit in posuere in, interdum non magna.

כתר איטום גגות

לקויים רבים יש בגגות הבתים, בין אם זה גג ישן או אפילו בניין יחסית חדש, נזילות, הצפות, התקלפות חומרי האיטום הקודמים שהיו על גג הבניין ועוד. וכדי שלקויים אלו לא יחזרו חשוב מאד לתכנן ולבדוק אילו חומרי איטום יכולים לשמור על גג הבניין לאורך שנים מבלי להוות נזק או שנצטרך בכל שנה להזמין איש מקצוע על מנת שיאטום את הגג שוב. מדובר על ליקויים נפוצים אבל אין זה אומר שהם צריכים להיות, עבודה של בעל מקצוע מיומן ומומחה תספק את התוצאות.

מה חשוב לבדוק כאשר רוצים לאטום את הגג

לאחר שהתקבלה ההחלטה ואתם מעוניינים בחידוש החד ובאיטום מקצועי, חשוב מאד למצוא את החברה שתעשה זאת, נכון שכיום יש מלאי גדול של חברות המספקות שירותי איטום כאלו ואחרים אך לפני הכל יש לבדוק מספר דברים חשובים: מקצועית, ניסיון, יעילות ואמינות. איטום גגות זה לא רק לשים חומר איטום וללכת הביתה, אלא מדובר פה בעבודה מקצועית ויסודית שחייבים ידע וניסיון בתחום, לא כל גג זהה לבניין שלידו ולכן יש לבדוק היטב מה גודל גג בניין, אם היו בעיות בעבר בנושא נזילות או הצפות וכן הלאה.  לעשות בדיקה יסודית על הגג , במידה ויש חפצים על הגג צריך למצוא דרך לפנות אותם משם , לאחר מכן לנקות את הגג , ואז להתחיל בשלב האיטום. כל הדברים הללו מחייבים מקצועיות וניסיון. בעזרת מכשירי עבודה מותאמים לביצוע עבודות אלו. ללא כלים נכונים עבודת האיטום לא תהיה מוצלחת.

מרגישים על גג העולם

כדי שגג הבניין בו אתם גרים אכן יחזיק מעמד לזמן ארוך, צריך להכין אותו מראש.ובמילים אחרות הכן את הגג לחורף. זה ידוע שרוב הנזילות, ההצפות ובעיות הרטיבות שנוצרות בגג הם לרוב מופיעים בימי החורף, וכדי שתמשיכו לשבת בביתכם החם והנעים בימים הגשומים מבלי שיטפטף לכם מהגג מהמים , חשוב להיערך בהתאם ואת איטום הגגות יש לבצע במהלך חודשי האביב והקיץ. כך הרבה יותר קל להגיע מוכנים לגג אטום ללא נזילות. דבר נוסף והוא כאשר מבצעים את עבודות האיטום מספר חודשים לפני החורף הרבה יותר קל לעקוב אחר חומר האיטום ולראות אם הוא אכן איכותי. גם בתנאי חום כמו הקיץ צריך לבדוק זאת. ולכן הזמן הכי נכון לבצע איטום גגות זה בתקופות אלו.

כתר איטום גגות- זו המומחיות

איטום גגות מקצועי בעזרת חברה מתמחה בתחום יכול למנוע נזקים בלתי הפיכים בעתיד, ולכן כאשר פונים לחברה המציעה שירותי איטום גגות חשוב מאד לדעת שמדובר בחברה מקצועית ואמינה. אנו בחברת כתר איטום גגות פועלים בתחום כבר למעלה מ 25 שנה ומספקים מענה לאיטום מקסימאלי לכל הרוצה בדבר. אנו בכתר איטום גגות מאמינים שמקצועיות יעילות ומענה ללקוח הם חלק בלתי נפרד מנהלי החברה.

טיפ קטן שנשמח לספק לכם וזה : כאשר רוצים לאטום את הגג באופן מקצועי ומושלם חשוב מאד לשים לב לשכבת הבסיס , השכבה הזו היא בעצם הפרמטר החשוב שעליו יבוא חומר האיטום המתאים וישלים את המלאכה. ללא שכבת בסיס עמידה, חזקה ואיכותית , חומר האיטום לא יועיל. לכן אם אתם מחפשים שירותי איטום גגות בצורה יסודית ומקצועית ובמחירים נוחים. אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ונשמח לסייע

Comments are closed.