Categories

A sample text widget

Etiam pulvinar consectetur dolor sed malesuada. Ut convallis euismod dolor nec pretium. Nunc ut tristique massa.

Nam sodales mi vitae dolor ullamcorper et vulputate enim accumsan. Morbi orci magna, tincidunt vitae molestie nec, molestie at mi. Nulla nulla lorem, suscipit in posuere in, interdum non magna.

איטום גגות

דליפות גג היא אחת הבעיות העיקריות של בעלי בתים ועסקים. פתרון פשוט, אשר נגיש לכל אחד, הוא איטום הגג ע"י חברה מקצועית. מוצרים אלו(איטום) לא רק משפרים את המבנה המדובר מבחינת עמידות, אלא גם משפר את היעילות האנרגטית ומספקים יתרונות סביבתיים משמעותיים בטווח הקצר והארוך. בזמנים של היום, מתי שהצרכן מחפש פתרונות פשוטים ונגישים, אנו מציעים לכם לעקוב אחרי 3 צעדים כדי לאטום את הגג בצורה נכונה:

שלב 1: ניקוי

המשטח צריך להיות נקי, יבש, ללא חריצים, ללא גריז וללא אבק, חול או כל חומר שאינו מאפשר הדבקת איטום. מומלץ להשתמש במכונת ניקוי על לחץ כדי לעשות ניקיון לעומק. תבדקו אם יש באזור מערכת ניקוז מים אשר יכולה להפריע ולהרטיב לכם את המקום. תוודאו שאין סימנים של פיטריות או דברים דומים.

שלב 2: הכנת פני השטח

- תתקן את הסדקים או חריצים קיימים באמצעות מלט הידראולי, על פי ההוראות שלך.

- תתקן ותיישר את משטח הבטון מחורים גדולים עם מלט באיכות טובה. יש מלט מיוחד ליישור משטח, חפשו אותו בחנויות הם ידעו על מה מדובר.

- גג מתכת? הסר את פני שטח מעובש ופיטריות ולאחר מכן שים שכבת הגנה עם חומר מיוחד, החלף ברגים רופפים או חלודים. תכסה אותם עם זפת.

- על גגות אספלט, הקפד להוציא שמנים ושומנים. המתן 24 שעות לפני שאתה עובר לשלב הבא.

שלב 3: התקנת האיטום

בחר ביום שמש, מומלץ עם שמש אבל לא חם(כדי לעבוד בנוח), זה כדי שיהיה ראות יותר טובה. תעשה את האיטום בשתי שכבות. המתן 24 שעות כדי למרוח שכבה שנייה, תמרח בניצב לשכבה הראשונה. היטום חייב להיות שלם, אל תשכחו לאטום ניקוזים, מעקה, קורות הפוכות, מרזבים או כל משטח שעשוי להשפיע על האיטום.

אל תשכחו כי תחזוקת הגג היא מאוד חשובה, צריך לנקות אותה באופן קבוע.

חשוב לא להתבלבל ובטעות לעשות בידוד אקוסטי לגג ולכן שמנו לכם מאמר עם קצת מידע על איטום גגות, כדי שתתמלאו במידע ותקרבו לתוצאות נכונות. חשוב תמיד לשמור על הבטיחות שלכם, אז בבקשה אם אתם הולכים לבצע את העבודה תצטיידו באמצעי בטיחות כמו כפפות, משקפי הגנה, ובגדים נכונים לעבודה. אם אתם עובדים ביום חזק של שמש שימו כיסוי ראש והקפידו לשתות הרבה מים. כשאתם עובדים בגג ללא מעקה, קשרו את עצמכם עם כלים מתאימים כדי לא ליפול למטה, אולי כאן זה נראה לכם מצחיק אבל מקרי מוות בישראל בגלל חוסר בטיחות הם מעל מה שאתם חושבים.

Leave a Reply