Categories

A sample text widget

Etiam pulvinar consectetur dolor sed malesuada. Ut convallis euismod dolor nec pretium. Nunc ut tristique massa.

Nam sodales mi vitae dolor ullamcorper et vulputate enim accumsan. Morbi orci magna, tincidunt vitae molestie nec, molestie at mi. Nulla nulla lorem, suscipit in posuere in, interdum non magna.

איטום גגות כדי שהגשם יישאר בחוץ

יום שיורדים בו גשמים נחשב כיום של שמחה, השמים נפתחים ושפע של ברכה ניתך עלינו. 'גשמי ברכה' – כך הם מכונים ואכן שמם יאה להם. איך היינו מתקיימים ללא הגשם? אז נכון שלא תמיד ממש נוח לנו והרבה דברים עלולים להשתבש בעקבות הגשם אך לא היינו מוותרים על הגשם בשום אופן. כל זה כאשר מדובר בגשם המומטר עלינו כאשר אנחנו בחוץ. אך התמונה שונה לגמרי כאשר הגשם נכנס אלינו הביתה…

לאכול מרק עם מטרייה

תארו לעצמכם אתם שבים הביתה ביום גשום וסוער, עייפים וגם סחוטים (תרתי משמע…) מיום עבודה ארוך ומתיש, מזג האוויר גם לא האיר לכם פנים במיוחד, אתם מצפים להיכנס לבית החם והמוסק, לשבת עם בני הבית באווירה חמימה עם קעריות מרק מהבילות כיאה ליום סגרירי שכזה אך אתם מגלים לחרדתכם שמזג האוויר הגשום לא פסח גם על הבית שלכם. אתם מוצאים עצמכם יושבים עם מטריה מעל קערית המרק שמאבדת לגמרי מטעמה…

למה הגיע הגשם עד לכאן?

כמובן שהשאלה הנשאלת הינה רטורית לגמרי… אתם יודעים היטב את הסיבה. בקיץ היבש סברתם שכפי שאתם כבר לא זוכרים בכלל את החוויה שחוויתם עם קערית המרק שלכם, כך גם הגג לא זוכר שיש לאטום אותו. אסור לשכוח שהתעלמות מהבעיה לא תפתור אותה! גג שאינו אטום נשאר כזה כל עוד לא מטפלים בו. לעיתים הבעיה אף מחריפה. הדברים הללו נשמעים פשוטים מאוד והם אכן כאלה, אז למה אנו נתקלים שוב ושוב באנשים שטומנים ראשם בחול ומקווים שבאופן כזה תיעלם הבעיה?

איטום גגות – מתי צריך להתחיל לחשוב על זה?

כדאי מאוד שתציינו בלוח השנה תזכורת לאטום את הגג בסוף הקיץ. אם תשימו לב לתזכורת ואף תיישמו אותה,  אזי את המרק החורפי שלכם לא תצטרכו לאכול בחירוף נפש שכזה.

ישנם כמה הכנות שאתם עושים לקראת החורף. אתם כנראה זוכרים להכין את הרכב לקראת החורף, זוכרים להצטייד בבגדי חורף, מעילים, ביגוד חם וכל מה שצריך. חלק מההכנות ואולי ההכנה החשובה שבהם זוהי ההכנה של הבית, כלומר איטום הגג מפני הגשמים.

מה חשוב לבדוק לפני ביצוע האיטום של הגג?

את הבירורים הנרחבים על אודות האמצעים לביצוע האיטום, ערכו מבעוד מועד. לא כאשר הגשם כבר החל ואתם רוצים מהר לאטום בטרם הוא יפרוץ אליכם הביתה… בררו אצל אנשי מקצוע שונים,  איך לבצע את האיטום, על ידי איזו חברת איטום מקצועית כדאי לבצע את האיטום, באיזה חומר כדאי להשתמש לצורך האיטום, השוק הינו מוצף בהצעות שונות ומשונות לצורך איטום גגות, קשה מאוד להחליט באיזה חומר לבחור, חשוב לבדוק את הגג מה כבר קיים שם, מה הם התשתיות ובאילו חומרים אטמו שם בעבר.

לאחר שתבדקו תדעו לבחור באיטום שיתאים לכם, לבית שלכם ולגג שלכם

Comments are closed.